Τσίπουρο και μεζεδάκια

Και ενώ  διανύουμε  την  πιο  ζεστή  περίοδο του  καλοκαιριού  και  πολλοί  από εμάς αναχωρούν  από  τα  αστικά  κέντρα  για  ολιγοήμερες  διακοπές  ή ημερήσιες εξορμήσεις,  μετά  τις  δροσερές βουτιές  στη  θάλασσα ένα  τσιπουράκι  μας  χαλαρώνει και  μας φτιάχνει  τη  διάθεση. Το τσίπουρο στην Ελλάδα για χρόνια πίνονταν χωρίς συνοδεία φαγητού,  είτε ξεροσφύρι, είτε συντροφιά με στραγάλια, με ψητό καλαμπόκι, με κάστανα.

Στην περίοδο της κατοχής (όπως μας διηγήθηκαν παλιότεροι) πίνανε τσίπουρο με μεζέ γροθιά (έγλειφαν τη γροθιά τους, δεν είχαν τίποτε άλλο).

Την συνήθεια να συνοδεύεται το τσίπουρο από φαγητά την έφεραν στην Ελλάδα οι Μικρασιάτες με την πλούσια παράδοση σε γευστικές συνθέσεις.  Πόσες  φορές  όμως  δεν  έχουμε  αναρωτηθεί τι  απ’όλα αυτά  τα  υπέροχα  μεζεδάκια που  παρελάζουν  από  το  τραπέζι  μας δεν  θα  χαλάσουν  τη  διατροφή  μας?

Μερικές  προτάσεις  που θα  μας  βοηθήσουν  να  απολαύσουμε  το  τσίπουρο  και  τους μεζέδες  του  χωρίς  τύψεις:

  • Χταπόδι ψητό 1  μέτριο  πλοκάμι  200 θερμίδες
  • Γαρίδες ψητές 1  μερίδα   70  θερμίδες
  • Μύδια αχνιστά  5-6    40  θερμίδες
  • Καραβίδα ψητή 1  μεγάλη    75  θερμίδες
  • ½ πάτα  ψητή  100  θερμίδες
  • 1 μέτριο  ψάρι  ψητό  περίπου  250  θερμίδες
  • 1 μερίδα  ψητά μανιτάρια  70 θερμίδες
  • 1 δόση  τσίπουρο 180 θερμίδες

Συνδυάστε  τα  μεζεδάκια  με  άφθονη πράσινη  σαλάτα .

ΚΑΛΗ  ΣΑΣ  ΟΡΕΞΗ  ΚΑΙ  ΚΑΛΟ  ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!

ΚΑΡΑΣΜΑΝΟΓΛΟΥ  ΒΑΣΙΛΙΚΗ

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ- ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ


Πηγή / Copyright: Hashtagnews.gr
Επιμέλεια άρθρου: hashtagnews.gr

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Please enter your comment!
Please enter your name here