Ψάχνετε να βελτιώσετε την εμφάνισή σας χωρίς να χρειάζεται να επενδύσετε σε ακριβά προϊόντα ομορφιάς ή χειρουργικές επεμβάσεις; Η αλήθεια είναι πως το μυστικό της ομορφιάς δεν έρχεται σε υψηλές τιμές.

Το μόνο που χρειάζεστε είναι μια συνειδητή επιλογή τροφίμων για να επωφεληθείτε όχι μόνο στην υγεία αλλά και στο δέρμα σας. Ευτυχώς, υγεία και ομορφιά βαδίζουν χέρι-χέρι και αυτό σημαίνει πως όσο είστε υγιείς θα είστε και ελκυστικοί.

Γι’ αυτό ξεχάστε τις ακριβές κρέμες για το δέρμα, τα καλλυντικά και τις χειρουργικές επεμβάσεις και καταναλώστε διάφορα είδη λαχανικών που σας κάνουν να φαίνεστε όμορφοι. Με αυτά τα είδη διατροφής, θα παρατηρήσετε το δέρμα σας να ασπρίζει και να καθαρίζει και τα μάτια σας να δείχνουν πιο φωτεινά.

Διαβάστε ποια είναι τα πέντε λαχανικά που σάς ομορφαίνουν:

1. Σπανάκι

Τρώτε σκούρα πράσινα φυλλώδη όπως το σπανάκι, γιατί μπορούν να προσφέρουν τεράστια οφέλη για την υγεία σας και τη συνολική εμφάνιση. Δεν είναι μαγεία ή κούφιες υποσχέσεις, είναι τα θρεπτικά συστατικά που περιέχει το σπανάκι που μπορούν να κάνουν πραγματικότητα όλα αυτά. Για παράδειγμα, το σπανάκι είναι φορτωμένο με ζεαξανθίνη και λουτεΐνη, καροτενοειδή τα οποία είναι απαραίτητες ουσίες που μπορούν να κάνουν τα μάτια σας να φαίνονται πιο νεανικά και πιο φωτεινά. Αλλωστε, δεν μπορεί να είναι κανείς όμορφος, αν έχει κουρασμένα ή κόκκινα μάτια κι αυτά είναι τα πρώτα που κοιτάζουν οι άνθρωποι στο πρόσωπό σας. Επιπλέον, το σπανάκι είναι πλούσιο σε σίδηρο, ένα σημαντικό μέταλλο που μπορεί να σας δώσει μια πιο υγιή όψη της επιδερμίδας.

2. Μελιτζάνες

Αυτά τα λαμπερά και λεία μωβ λαχανικά αποτελούν το μέσο που δίνει στο δέρμα σας λεία και λαμπερή εμφάνιση. Εχουν ακόμα και ένα ειδικό αντιγηραντικό συστατικό που ονομάζεται νασουνίνη, η οποία είναι υπεύθυνη για το βαθύ πορφυρό χρώμα τους. Είναι, επίσης, η ουσία που εμποδίζει την εξάπλωση των καρκινικών κυττάρων, καθώς μειώνει την παροχή αίματος που απαιτείται για να πολλαπλασιαστούν. Η νασουνίνη δεν προστατεύει μόνο από τον καρκίνο, αλλά έχει μεγάλα οφέλη για τη γνωστική λειτουργία επίσης. Σύμφωνα με τους ερευνητές, η ουσία αυτή προλαμβάνει τις ελεύθερες ρίζες από την είσοδό τους στον εγκέφαλο και την καταστροφή των νευρώνων που μπορούν να αυξήσουν τις πιθανότητές σας για την ανάπτυξη της νόσου του Αλτσχάιμερ.

3. Kατσαρό λάχανο

Αλλη μια εξαιρετική χορτοφαγική επιλογή είναι το κατσαρό λάχανο (kale). Μια μερίδα του (περίπου ένα φλιτζάνι μαγειρεμένο λάχανο) αρκεί για να δώσει στο σώμα σας ένα υψηλό ποσοστό βιταμίνης Κ που μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της οστεοπόρωσης και της καρδιακής νόσου. Επιπλέον, μπορεί να ενισχύσει την καταπληκτική λάμψη της επιδερμίδας σας, που φαίνεται πιο φυσική.

4. Κόκκινη πιπεριά

Η κόκκινη πιπεριά είναι μια από τις καλύτερες πηγές βιταμίνης C, που συμβάλλει στην ενίσχυση της ανάπτυξης των λευκών αιμοσφαιρίων που περιορίζουν τον αριθμό των βακτηρίων και μικροβίων στο σώμα σας. Με μια καλή ποσότητα της βιταμίνης C, μπορείτε επίσης να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα και να κάνετε τον εαυτό σας λιγότερο επιρρεπή σε λοιμώξεις. Επιπλέον, η κόκκινη πιπεριά προστατεύει το δέρμα από τις ρυτίδες και πάλι χάρη στις υψηλές ποσότητες της βιταμίνης C. Είναι η ίδια θρεπτική ουσία που διεγείρει την παραγωγή κολλαγόνου, το οποίο είναι το κλειδί για την επίτευξη νεανικής εμφάνισης του δέρματος.

5. Βασιλικός

Ο αρωματικός βασιλικός είναι ένα βασικό συστατικό στα περισσότερα ζυμαρικά και ασιατικά πιάτα. Δεδομένου ότι είναι πλούσιος σε αντιοξειδωτικά, ιδιαίτερα στην ευγενόλη, μπορείτε να υπολογίζετε στα ιατρικά του οφέλη όχι μόνο για την υγεία αλλά και για το δέρμα σας. Με την βοήθεια της ευγενόλης, βασικό συστατικό του βασιλικού, αποτρέπει τον πολλαπλασιασμό στα καρκινικά κύτταρα του τραχήλου της μήτρας. Ο βασιλικός μειώνει όλες τις καρκινογόνες επιδράσεις στο σώμα. Από τη στιγμή λοιπόν που προωθεί την καλή υγεία, είναι λογικό να ομορφαίνει και το δέρμα.

Ο δρόμος για την αντιγήρανση και το ελκυστικό και νεανικό δέρμα δεν περνάει μέσα από κρέμες και θεραπείες ομορφιάς. Περνάει μέσα από σωστά επιλεγμένες τροφές. Αυτό μην το ξεχάσετε ποτέ.

 


Πηγή / Copyright: medinova.gr
Επιμέλεια άρθρου: hashtagnews.gr

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Please enter your comment!
Please enter your name here